Redatelj: Joachim Lafosse
Scenarist: Mazarine Pingeot, Fanny Burdino, Joachim Lafosse, Thomas van Zuylen
Producent: Sylvie Pialat, Benoit Quainon, Jacques-Henri, Olivier Bronckart
Produkcijska kuća: Les fims du worso, Versus Production
Direktor fotografije: Jean-François Hensgens
Montaža: Yann Dedet
Glumci: Bérénice Bejo, Cédric Kahn, Jade Soentjens, Margaux Soentjens
Zemlja: Francuska, Belgija
Godina: 2016.
Trajanje: 98 minuta
Početak prikazivanja: 15. 6. 2017.
Nakon 15 godina ljubavi i zajedničkog života, Marie (Bérénice Bejo) i Boris (Cédric Kahn) odlučuju se razvesti. Obiteljsku kuću u kojoj žive sa svojim dvjema kćerima kupila je Marie, ali cjelokupnu renovaciju platio je Boris. Prisiljeni su nastaviti živjeti zajedno dok je ne prodaju, a bezizlaznost situacije pojačava se nakon što se nikako ne uspijevaju dogovoriti kako će podijeliti zaradu od prodaje. Zarobljeni u mrtvoj točki, sve njihove frustracije, zamjeranja i gnjev počinju se miješati s nostalgijom za minulom ljubavi…
Philadelphia Film Festival 2016 - Velika nagrada žirija
Cannes Film Festival 2016. - službena selekcija u programu Directors' Fortnight
Rio de Janeiro Film Festival 2016.
London Film Festival 2016.
Taipei Golden Horse Film Festival 2016.
Torino Film Festival 2016.
Joachim Lafosse belgijski je redatelj i scenarist. Diplomirao je na Institutu des Arts de Diffusion (IDA) u Louvain-La-Neuveu. Njegov diplomski rad kratki je film Tribu (2001), koji je prikazan na mnogim festivalima, a osvojio je i nekolicinu nagrada. Njegov prvi dugometržani igrani film Privatno ludilo (2004) osvojio je nagradu FIPRESCI na Međunarodnom filmskom festivalu u Bratislavi. Godine 2006. snima Privatno vlasništvo. Film je prikazan na festivalu u Veneciji, gdje je nominiran za Zlatnog lava, a osvojio je nagradu SIGNIS. 2012. snimio je film Izbezumljenost koji je prikazan na Zagreb Film Festivalu i Human Rights Film Festivalu. Sve svoje filmove potpisuje i kao koscenarist.
“Vrhunski odglumljena, neumoljiva studija atrofiranog ljubavnog odnosa.” - Wendy Ide, The Observer
“Inteligentan, pun empatije, film koji se ne boji izazivati gledatelja.” – Peter Bradshaw, The Guardian
“Virtuozno režiran i vješto odglumljen.” – Jordan Mintzer, The Hollywood Reporter