EN HR
  • No

    Info

    Redatelj: Pablo Larraín
    Scenarist: Pedro Peirano (perm drami Antonia Skármete
    Producent: Daniel Marc Dreifuss
    Produkcijska kuća: Participant Media
    Direktor fotografije: Sergio Armstrong
    Montaža: Andrea Chignoli
    Glazba: Carlos Cabezas
    Glumci: Gael García Bernal, Alfredo Castro, Antonia Zegers, Luis Cnecco

    Zemlja: Čile
    Godina: 2012.
    Trajanje: 118 minuta

    Sinopsis

    Film nominiran za Oscara u kategoriji najboljeg stranog filma pomaknuta je satira o padu čileanske diktature, s Gaelom Garcíom Bernalom u glavnoj ulozi. 

    Godina je 1988. i u Čileu se organizira referendum: treba izabrati hoće li aktualni čileanski predsjetnik, zloglasni Augusto Pinochet, zadržati vlast ili ne. U odabiru između prošlosti (vojna hunta) i budućnosti (reklamni spektakl pod krinkom slobode), mladi stručnjak za oglašavanje René Saavedraorganizira kampanju za protu-opciju koja bi trebala dokinuti Pinochetovu diktaturu. 'No' je završni dio Larrainove tzv. Čileanske trilogije.

    Nagrade i festivali

    NAGRADE / NOMINACIJE:
    Oscar 2013 - nominacija za najbolji strani film
    Cannes Film Festival, 2012. – nagrada C.I.C.A.E.-e
    São Paulo International Film Festival, 2012 – nagrada publike

    Životopis redatelja

    Pablo Larrain, rođen 1976. godine u Santiagu, najpoznatiji je čileanski redatelj svoje generacije, i jedan od najznačajnijih južnoameričkih filmaša današnjice. Njegov drugi dugometražni film 'Toni Manero' imao je svjetsku premijeru u programu Director’s Fortnight Filmskog festivala u Cannesu 2008. godine, a treći, 'Post Mortem', u glavnoj konkurenciji Venecijanskog filmskog festivala 2010. Nakon filma 'Klub' s kojim je na Berlinaleu 2015. osvojio Srebrnog medvjeda, 2016. godine snimio je 'Nerudu', s kojim se po treći put vratio u Cannes, te svoj prvi film u SAD-u: 'Jackie', biografsku priču o Jacqueline Kennedy s Natalie Portman u glavnoj ulozi.

    Iz kritika

    "Jednostavan i direktan. (...) Fascinantna studija slučaja bazične demokracije".
    Peter Bradshaw, The Guardian

    Prepredena i pametna priča.
    Manohla Dargis, The New York Times