Montaža: Juri Rechinsky

Zemlja: Austrija, Ukrajina
    Godina: 2013.
    Trajanje: 74 minute
    Početak prikazivanja: 31. siječnja 2014.

Sinopsis

'Sickfuckpeople' je dokumentarni triptih o skupini djece, beskućnika koji su uspjeli preživjeti svoje ovisničko djetinjstvo, odrasli i počeli živjeti kao zreli ljudi. To je priča o dječaku koji traži svoju majku i koji je pri tome suočen s nadrealnim, izopačenim društvom u svom rodnom selu, punom mržnje i sadističkog bijesa. To je priča i o trudnoj djevojci koja želi roditi dijete iako predosjeća da će njegov život biti gori od njenog, a sestre je primoravaju na pobačaj. Nevjerojatno vizualno putovanje kroz ukrajinsko društveno dno o kojemu nećete prestati razmišljati tjednima nakon gledanja...

Nagrade i festivali

Sarajevo Film Festival 2013 - Srce Sarajeva za najbolji dokumentarni film
    Raindance Film Festival London 2013 - najbolji dugometražni dokumentarac
    Vienalle Beč 2013 – najbolji austrijski dokumentarac, MehrWERT film Prize

Životopis redatelja

Juri Rečinski rođen je 1986. godine. Studirao je na kijevskom Politehničkom institutu te na kijevskom Nacionalnom sveučilištu za kazalište, film i TV I. K. Karpenko-Kary. Kao freelance montažer radio je na brojnim reklamama, kratkim i dugometražnim filmovima. Dvije godine je radio kao glavni montažer u studiju Mosfilm u Moskvi. Od 2008. režirao je nekoliko kratkih filmova, kratkih dokumentaraca i umjetničkih projekata. Godine 2011. završio je rad na filmu 'SICKFUCKPEOPLE – kratka verzija' koji je poslužio kao osnova za rad na ovom dugometražnom filmu. 'SICKFUCKPEOPLE' njegov je prvi dugometražni dokumentarac.

Iz kritika

Ovaj tmuran ali moćan dokumentarac o maloljetnim ovisnicima u postsovjetskoj Ukrajini ne bismo nazvali zabavnim iskustvom, no ispod površinske bijede izbijaju humor i humanost.
    The Hollywood Reporter

'Sickfuckpeople' snažan je film, no turobno i pomalo depresivno gledateljsko iskustvo. Na iskren se način i s puno poštovanja bavi teškim temama, pojačavajući pritom emocionalni naboj kako priče napreduju te vodi do dirljivog vrhunca.
    The London Film Review