EN HR
  • Dan kada je moj otac postao grm (Kino Bibijada)

    17:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Nicole van Kilsdonk
    Scenarist: Maureen Versprille, Nicole van Kilsdonk
    Producent: Leontine Petit, Fleur Winters, Eva Eisenloeffel, Siniša Juričić, Dries Phlypo, Tomas Leyers
    Produkcijska kuća: Lemming Film, Nukleus Film, A Private View, Minds Meet
    Direktor fotografije: Gregg Telussa
    Montaža: David Verdurme
    Glumci: Celeste Holsheimer, Matsen Montsma, Teun Kuilboer, Noortje Herlaar, Anneke Blok, Susan Visser

    Zemlja: Nizozemska, Hrvatska, Belgija
    Godina: 2016.
    Trajanje: 90'
    Uzrast: 8+
    Početak prikazivanja: rujan 2017.

    Sinopsis

    Snimljen prema romanu nagrađivanog autora Joke van Leeuwena, film prenosi priču o ratu iz perspektive desetogodišnje djevojčice čiji je tata najbolji slastičar u gradu.  Otac svaki dan priprema kolače i slastice najrazličitijih vrsta i njihov život prepun je radosti i čokolade. No jednoga dana izbija rat i Todin otac odlazi na bojište, a brigu o djevojčici preuzima baka koja je potajno šalje preko granice gdje živi njezina majka. Ipak, planovi propadaju i Toda je prepuštena sama sebi. Vedra i snalažljiva kakva je, Toda na opasnom putu sklapa važna prijateljstva i uspješno se snalazi u neobičnim i zahtjevnim situacijama.

    Nagrade i festivali

    KinoKino Međunarodni filmski festival za djecu 2017 - Nagrada za najbolji film
    Toronto International Film Festival 2016

    Životopis redatelja

    Nizozemska redateljica i scenaristica, rođena 1965. godine. Scenarij
    i režiju diplomirala je na Nizozemskoj filmskoj akademiji u Amsterdamu.
    Režirala je brojne televizijske serije i filmove kao što su Zoë
    (1996.), Johan (2005.), Hoe overleef ik...? (2008.), Richting west (2010.).

    Dvorana Müller
    27.6. Srijeda, 17:00
    29.7. Nedjelja, 17:00

  • Loving Vincent: Van Goghov misterij 12

    18:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Dorota Kobiela, Hugh Welchman
    Scenarist: Dorota Kobiela, Hugh Welchman
    Producent: Sean Bobbitt
    Produkcijska kuća: BreakThru Productions, Trademark Films, Silver Reel
    Direktor fotografije: Tristan Oliver, Lukasz Zal
    Montaža: Dorota Kobiela, Justyna Wierszynska
    Glazba: Clint Mansell
    Glumci: Douglas Booth, Jerome Flynn, Robert Gulaczyk

    Zemlja: UK, Poljska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 94'
    Početak prikazivanja: 28. 12. 2018.

    Sinopsis

    Život i kontroverzna smrt Vincenta van Gogha ispričani putem njegovih slika i likova na njima. Intriga se otkriva kroz intervjue s likovima koji su bili najbliži Vincentu i kroz dramatičnu rekonstrukciju događaja koji su doveli do njegove smrti. Film prikazuje 120 van Goghovih najpoznatijih slika. Radnja, koja je rekreirana prema 800 pisama koja je slikar sam napisao, vodi nas do značajnih ljudi i događaja u vremenu prije njegove neočekivane smrti. Svaka scena naslikana je tehnikom kojom je i sam Vincent slikao.

    Nagrade i festivali

    Europske filmske nagrade 2017. - nagrada za najbolji animirani film
    Zlatni globus 2017. - nominacija za najbolji strani film
    Oscari 2018. - nominacija za najbolji animirani film

    Velika dvorana
    27.6. Srijeda, 18:00
    16.7. Ponedjeljak, 20:30
    1.8. Srijeda, 20:30

    Kupi ulaznice

  • Sirovo 15

    18:45, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Julia Ducournau
    Scenarist: Julia Ducournau
    Producent: Jean des Forêts
    Produkcijska kuća: Petit Film, Rouge International, Frakas Productions
    Direktor fotografije: Ruben Impens
    Montaža: Jean-Christophe Bouzy
    Glazba: Jim Williams
    Glumci: Garance Marillier, Ella Rumpf, Rabah Nait Oufella

    Zemlja: Francuska, Belgija
    Godina: 2016.
    Trajanje: 99'
    Početak prikazivanja: 26. 10. 2017.

    Sinopsis

    Justine (Garance Marillier) je cijeli život vegetarijanka koja postaje studentica veterinarstva. Na prvom inicijacijskom ritualu na fakultetu njezina kolegica Alexia (Ella Rumpf) nagovara je da konzumira zečji bubreg, što u njoj nenadano budi dosad nepoznatu želju za sirovim mesom. Najprije se opire, no kanibalistička žudnja raste. Kada Alexia slučajno poreže prst, Justine preplavi neobuzdana želja za sirovim, i počne gristi krvavi prst... Alexia otkriva Justine da je kanibalizam naslijedila od obitelji i da druge tjera u automobilske nesreće i smrt da dođe do svježeg ljudskog mesa za hranu. No, kada Justine pronađe cimera Adriena, prema kojem gaji romantične osjećaje, mrtvog s pojedenom nogom, zna tko stoji iza toga...

    Nagrade i festivali

    Cannes Film Festival 2016. – nagrada FIPRESCI
    Međunarodni filmski festival u Gentu 2016. - nagrada Explore
    London Film Festival 2016. - nagrada Sutherland za dugometražni prvijenac
    CPH PIX 2016.
    Međunarodni filmski festival u Torontu 2016.

    Životopis redatelja

    Julia Ducournau rođena je 18. studenog 1983. u Parizu u Francuskoj. Radi profesionalno kao scenaristica i redateljica. Studirala je na La Femisu i završila scenarij. Njezin kratkometražni film 'Junior' iz 2011. osvojio je nagradu Petit Rail d'Or na Cannes Film Festivalu, a dugometražni prvijenac, horor 'Sirovo', koji je i napisala i režirala, na Cannesu 2016. dočekan je s oduševljenjem te nagrađen uglednim priznanjem međunarodnih filmskih kritičara - FIPRESCI.

    Dvorana Müller
    27.6. Srijeda, 18:45

  • Kosa

    20:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Miloš Forman
    Scenarist: Gerome Ragni, James Rado, Michael Weller
    Producent: Michael Butler, Robert Greenhut, Lester Persky
    Produkcijska kuća: CIP Filmproduktion GmbH
    Direktor fotografije: Miroslav Ondrícek
    Montaža: Alan Heim, Lynzee Klingman, Stanley Warnow
    Glazba: Galt MacDermot
    Glumci: John Savage, Treat Williams, Beverly D'Angelo, Annie Golden, Dorsey Wright

    Zemlja: SAD, Zapadna Njemačka
    Godina: 1979.
    Trajanje: 121'

    Sinopsis

    Antiratna glazbena drama 'Kosa' prati naivnog Claudea (John Savage) mladog regruta koji dolazi u New York iz rodne Oklahome kako bi se prijavio u vojsku no putem upoznaje i sprijateljuje se s grupom hipija predvođenih karizmatičnim Bergerom (Treat Williams) koji ga uvode u svijet psihodeličnih droga, mirovnih demonstracija i neobaveznih veza. Pritom se zaljubljuje u imućnu debitanticu Sheilu (Beverly D'Angelo) koja je ambivalentna prema ekscentričnoj Bergerovoj družini čiji je slobodarski duh istovremeno privlači i straši. Film je baziran na uspješnom brodvejskom rock mjuziklu iz 1968. godine, a uz sjajne originalne songove poput 'Let the Sunshine In', 'Manchester', 'Hare Krishna', 'Black Boys/White Boys' i nezaobilazni 'Aquarius' treba izdvojiti i fenomenalne plesne scene koje je osmislila slavna koreografkinja Twyla Tharp. Forman glazbene numere vješto koristi kako bi izgradio slojevitu i politiziranu priču koja probija žanrovske okvire mjuzikla.

    Nagrade i festivali

    Zlatni globus 1979. - nominacija u kategorijama najbolji film (mjuzikl ili komedija) i filmska nada godine (Treat Williams)

    Životopis redatelja

    Miloš Forman (1932. - 2018.) redatelj, scenarist i međunarodno najpoznatiji pripadnik češkog novog vala studirao je na praškoj filmskoj školi FAMU, gdje je diplomirao 1957. godine. Pažnju domaće kritike osvojio je svojim prvim dugometražnim igranim filmom 'Crni Petar' (Černý Petr, 1964), a 'Ljubavi jedne plavuše' (Lásky jedné plavovlásky, 1965) donijele su mu pažnju međunarodne javnosti zajedno s nominacijom za Oscara u kategoriji najboljeg stranog filma 1966. godine. 'Gori, moja gospođice' (Horí, má panenko, 1967) njegov je posljednji film prije odlaska u SAD gdje je ostvario značajnu karijeru režirajući djela poput klasika 'Let iznad kukavičjeg gnijezda' (One Flew Over the Cuckoo's Nest, 1975) koji mu je donio Oscara za režiju (uz Oscara za najbolji film, adaptirani scenarij i glavnu mušku - Jack Nicholson i žensku ulogu - Louise Fletcher); mjuzikla 'Kosa (Hair, 1979)', biografije Wolfganga Amadeusa Mozarta 'Amadeus' (1984) koja mu je donijela i drugog Oscara za režiju; biografije 'Narod protiv Larrya Flinta' (The People vs. Larry Flynt, 1996) i biografije Andyja Kaufmana 'Čovjek na mjesecu' (Man on the Moon, 1999).

    Velika dvorana
    27.6. Srijeda, 20:00

  • Viva ludež: Razgovor s trojicom od Ferala

    20:45, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Marina Banićević, Saša Stanić
    Scenarist: Marina Banićević, Saša Stanić
    Producent: Marina Banićević, Saša Stanić
    Produkcijska kuća: Udruga Facultas
    Montaža: Liza Žufić
    Glazba: Ivor Sikimić
    Glumci: Viktor Ivančić, Predrag Lucić, Boris Dežulović

    Zemlja: Hrvatska
    Godina: 2018.
    Trajanje: 100'
    Početak prikazivanja: 13. 6. 2018.

    Sinopsis

    Već je deset godina prošlo otkako je Feral Tribune prestao izlaziti. Posljednji broj toga najpoznatijeg glasila hrvatskih anarhista, protestanata i heretika objavljen je 20. lipnja 2008. Na naslovnici zaključnog broja našla se fotografija Charlieja Chaplina u ulozi „Skitnice“ popraćena proročanskim riječima „Put pod noge“. U međuvremenu su tisuće hrvatskih građana preuzele Chaplinovu ulogu te s motom „put pod noge“ napustile Hrvatsku u potrazi za boljim životom. O Feralu se pak otkako ga nema i dalje govori, i dalje se piše, i dalje je relevantan, te na koncu, umjesto da nestane, on stoji kao dokument jednoga vremena koje nikako ne prestaje.

    Viva Ludež: Razgovor s trojicom od Ferala donosi ono što mu naslov otkriva: razgovor s Viktorom Ivančićem, Predragom Lucićem i Borisom Dežulovićem, pokretačima i zaštitnim licima političko-satiričkog lista koji je obilježio medijsku scenu izvan okvira nacionalnih granica. Feral Tribune je tijekom svojeg trajanja bio kontinuirani komentator političkih, društvenih, gospodarskih i kulturnih zbivanja u Hrvatskoj. Istovremeno je bio bespoštedni demistifikator državotvornih ideologema, savjesni izvjestitelj ratnih zbivanja, denuncijator kriminogenih radnji u procesima privatizacije i uopće tranzicije te neprikosnoveni satiričar malformacija našeg društva. O svemu su tome, i koječemu drugom, autori filma razgovarali s trojicom od Ferala, koji su i pred kamerama pokazali ono što su odavno dokazali u svojim tekstovima – da su neprikosnoveni predstavljači rableovštine te potvrdili riječi Waltera Benjamina, prema kojemu „Nema boljeg ishodišta mišljenju od smijeha“.

    Razgovor vođen s trojicom od Ferala sniman je u riječkom antikvarijatu Ex libris koncem veljače 2016. godine. Odabirom razgovorne forme, koja je obogaćena arhivskom građom iz samih brojeva Feral Tribunea, kao i različitim vrstama informacija te animacijskih intervencija, dan je uvid u neke od ključnih trenutaka lista, kao i u razmišljanja trojca Viva Ludež o pitanjima koja ne gube na svojoj aktualnosti. Stoga ovaj film, kao svojevrsni memento, kroz prezentaciju priče o Feral Tribuneu i njegovim ključnim akterima neprestano uspostavlja paralelizme između socijalističkoga sustava tijekom osamdesetih, načelno demokratskoga sustava devedesetih i „posttranzicijskog“ društva dvijetisućitih te time podcrtava konstantu Feralova djelovanja, a ona se manifestira kroz kontinuiranu i dosljednu satiru svih političkih uređenja i opcija koje su nas tijekom njegova trajanja pratile.

    Dvorana Müller
    27.6. Srijeda, 20:45
    3.7. Utorak, 18:15
    11.7. Srijeda, 19:00
    23.7. Ponedjeljak, 20:45
    2.8. Četvrtak, 20:15

    Kupi ulaznice

Sljedeći
Prethodni

Izdvojeno