EN HR
  • Loving Vincent: Van Goghov misterij 12

    17:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Dorota Kobiela, Hugh Welchman
    Scenarist: Dorota Kobiela, Hugh Welchman
    Producent: Sean Bobbitt
    Produkcijska kuća: BreakThru Productions, Trademark Films, Silver Reel
    Direktor fotografije: Tristan Oliver, Lukasz Zal
    Montaža: Dorota Kobiela, Justyna Wierszynska
    Glazba: Clint Mansell
    Glumci: Douglas Booth, Jerome Flynn, Robert Gulaczyk

    Zemlja: UK, Poljska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 94'
    Početak prikazivanja: 28. 12. 2018.

    Sinopsis

    Život i kontroverzna smrt Vincenta van Gogha ispričani putem njegovih slika i likova na njima. Intriga se otkriva kroz intervjue s likovima koji su bili najbliži Vincentu i kroz dramatičnu rekonstrukciju događaja koji su doveli do njegove smrti. Film prikazuje 120 van Goghovih najpoznatijih slika. Radnja, koja je rekreirana prema 800 pisama koja je slikar sam napisao, vodi nas do značajnih ljudi i događaja u vremenu prije njegove neočekivane smrti. Svaka scena naslikana je tehnikom kojom je i sam Vincent slikao.

    Nagrade i festivali

    Europske filmske nagrade 2017. - nagrada za najbolji animirani film
    Zlatni globus 2017. - nominacija za najbolji strani film
    Oscari 2018. - nominacija za najbolji animirani film

    Velika dvorana
    8.2. Četvrtak, 17:00

    Dvorana Müller
    12.2. Ponedjeljak, 17:00
    19.2. Ponedjeljak, 17:10
    25.2. Nedjelja, 17:00

    Kupi ulaznice

  • Iz ništavila 12

    17:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Fatih Akin
    Scenarist: Fatih Akin, Hark Bohm
    Producent: Fatih Akin, Ann-Kristin Hofmann, Nurhan Sekerci-Porst, Herman Weigel
    Produkcijska kuća: Bombero International, Macassar Productions
    Direktor fotografije: Rainer Klausmann
    Montaža: Andrew Bird
    Glazba: Josh Homme
    Glumci: Diane Kruger, Denis Moschitto, Johannes Krisch

    Zemlja: Njemačka
    Godina: 2017.
    Trajanje: 106'
    Početak prikazivanja: 4. 1. 2018.

    Sinopsis

    Katjin se život iznenada raspada kada njezin suprug Nuri i sin Rocco poginu u bombaškom napadu. Njezini prijatelji i obitelj pokušavaju joj pomoći, a Katja uspije organizirati pogreb. Međutim, potraga za zločincima i razlozi koji stoje iza bezosjećajnog ubojstva kompliciraju Katjino bolno žalovanje, te otvaraju rane i dvojbe. Odvjetnik Danilo, Nurijev najbolji prijatelj, zastupa Katju na suđenju dvojici osumnjičenika, mladog para ujedno pripadnicima neonacističke scene. Sudski proces gurnut će Katju do ruba, ali za nju nema alternative jer ona traži pravdu.

    Nagrade i festivali

    Cannes Film Festival 2017. - nagrada za najbolju glumicu (Diane Kruger), nominacija za Zlatnu palmu (Fatih Akin)
    Vukovar Film Festival 2017. - pobjednik festivala
    Zlatni globus 2018. - nagrada za najbolji strani film

    Životopis redatelja

    Fatih Akin rođen je 1973. godine u Hamburgu, kao sin turskih imigranata. Nakon prva dva kratka filma postiže uspjeh s debitantskim filmom 'Short Sharp Shock' iz 1998. godine. Slijedio je film ceste 'Im Juli' s Moritzom Bleibtreom i Christiane Paul, kao i dokumentarac 'I Think about Germany: We Forgot to Go Back' ('Wir haben vergessen zurückzukehren'), imigrantska priča njegovih roditelja. Međunarodni proboj došao je s filmom 'Glavom kroz zid', dobitnikom Zlatnog medvjeda te dobitnikom njemačke i europske filmske nagrade. Njegov film iz 2007. godine 'Na rubu raja' osvojio je nagradu za najbolji scenarij na festivalu u Cannesu. S komedijom 'Soul Kitchen', kojom je odao počast svom rodnom gradu, osvojio je posebnu nagradu žirija na festivalu u Veneciji. Njegov film iz 2014. godine 'Rez' imao je premijeru na festivalu u Veneciji. Posljednji film 'Iz ništavila' s Dianom Kruger u glavnoj ulozi premijerno je prikazan na Festivalu u Cannesu.

    Dvorana Müller
    8.2. Četvrtak, 17:00
    12.2. Ponedjeljak, 21:00
    20.2. Utorak, 21:10
    27.2. Utorak, 17:00

    Kupi ulaznice

  • Skrivena ljubav 15

    18:45, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Luca Guadagnino
    Scenarist: James Ivory, Luca Guadagnino, Walter Fasano (prema romanu Andréa Acimana)
    Producent: Peter Spears, Luca Guadagnino, Emilie Georges, Rodrigo Teixera, Marco Morabito, James Ivory, Howard Rosenman
    Produkcijska kuća: Frenesy Film, La Cinefacture, Water's End Productions
    Direktor fotografije: Sayombhu Mukdeeprom
    Montaža: Walter Fasano
    Glumci: Armie Hammer, Timothée Chalamet, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Vanda Capriolo, Antonio Rimoldi, Elena Bucci, Marco Sgrosso, André Aciman, Peter Spears

    Zemlja: Italija, Francuska, Brazil
    Godina: 2017.
    Trajanje: 132'
    Početak prikazivanja: 1. 2. 2018.

    Sinopsis

    Ljeto je i rane su 80-e. Sedamnaestogodišnji Elio praznike namjerava provesti u ugodnom opuštanju u obiteljskoj vili na sjeveru Italije. Plivanje, druženje s prijateljima i upijanje sunca jedini su planovi koje ima, no oni padaju u vodu kada im se na odmoru pridruži zgodni Oliver, student Eliova oca arheologa. Oliverova šarmantna pojava izbacit će ga iz ravnoteže i u njemu probuditi neočekivanu i snažnu privlačnost. Ovaj film o sazrijevanju i prvoj ljubavi treći je dio Guadagninove svojevrsne trilogije o žudnji (Ja sam ljubavRasprskavanje). Scenarij je napisao legendarni scenarist i redatelj James Ivory, poznat po nagrađivanim adaptacijama brojnih književnih klasika (Soba s pogledomNa kraju dana). Film je snimljen na 35-mm vrpci, što senzualnu sanjivost osunčanog talijanskog krajolika čini još više neodoljivom.

    Nagrade i festivali

    Sundance Film Festival 2017; Berlin International Film Festival 2017 – Panorama; Melbourne International Film Festival 2017 – Audience Award; Toronto International Film Festival 2017 – 3rd place for People's Choice Award

    Oscari 2018. - nominacija za najbolji film, najbolju mušku glavnu ulogu (Timothée Chalamet), originalnu pjesmu i adaptirani scenarij

    Životopis redatelja

    Luca Guadagnino rođen je 1971. u Italiji. Redatelj, scenarist i producent koji je međunarodni ugled stekao filmovima 'Ja sam ljubav' ('Io sono l’amore', 2009.) i 'Rasprskavanje' ('A Bigger Splash', 2016.). Uz igrane, režira i dokumentarne filmove te operu. 2012. godine osnovao je producentsku kuću Frenesy Film.

    Velika dvorana
    8.2. Četvrtak, 18:45
    10.2. Subota, 18:30
    11.2. Nedjelja, 21:00
    12.2. Ponedjeljak, 18:00
    19.2. Ponedjeljak, 18:45
    20.2. Utorak, 21:00
    21.2. Srijeda, 21:15
    23.2. Petak, 18:45
    25.2. Nedjelja, 16:45
    26.2. Ponedjeljak, 21:10

    Kupi ulaznice

  • Projekt Florida 12

    19:00, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Sean Baker
    Scenarist: Sean Baker, Chris Bergoch
    Produkcijska kuća: Cre Film, Freestyle Picture Company, June Pictures, Sweet Tomato Films
    Direktor fotografije: Alexis Zabe
    Montaža: Sean Baker
    Glumci: Brooklynn Prince, Bria Vinaite, Willem Dafoe

    Zemlja: SAD
    Godina: 2017.
    Trajanje: 101'
    Početak prikazivanja: 25. 1. 2018.

    Sinopsis

    Počeli su ljetni praznici. Mala Moonee i njezini prijatelji Scooty i Dicky dane provode bez nadzora odraslih u igri čija se pravila mijenjaju kako im se prohtije. Moonee sa svojom bandom uživa na ljetnom suncu dok njezina majka Halley pokušava spojiti kraj s krajem, pronaći novi izvor zarade, skupiti siću koja će za još tjedan dana produljiti njihov boravak u Magičnom dvorcu, motelu okrečenom ljubičastom bojom u kojem odsjedaju putnici koji su htjeli u obližnji Disneyland, ali su greškom završili u toj nedođiji. No, Moonee na svijet gleda drugačijim očima, i njezin dom svaki dan opravda svoje ime.

    U najvećem dijelu filma čudnu floridsku suburbiju gledamo očima djeteta. Kamera je pritom redovito u razini dječjeg pogleda. Bez obzira na to, odrasli se nikad ne doimaju kao nadmoćni, banda osnovnoškolaca suvereno vlada tim magičnim svijetom. Sean Baker stvara i postupno pojačava osjećaj nelagode, napetosti i, konačno, frustracije, jer bismo se, sukladno kodovima klasičnog fabularnog stila, trebali identificirati s djetetom kroz čiju vizuru gledamo, a to nam sustavno ne uspijeva jer drugačije razumijemo ono što vidimo. Iskustvo djeteta koje gleda i iskustvo nas, koji smo pozvani da gledamo s njom, ne mogu biti ista. Mi istodobno vidimo i manje i više od nje. S jedne strane, naš je pogled osiromašen, ne vidimo fantazije kojima je protkan magični svijet djetinjstva. S druge strane, mi vidimo bijedu koje Moonee nije svjesna, znamo da bi ta djevojčica već sutra mogla ostati bez krova nad glavom, ne možemo je ne vidjeti nego kao žrtvu krize tržišta nekretnina. S Moonee živimo jedno ljeto, a najveća tragedija je u tome što svako ljeto dođe kraju. Ona prvu lekciju neće naučiti u školi. Morat će naglo odrasti: na putu je da se po prvi put simbolički identificira s nama i vidi samu sebe onako kako je mi vidimo.

    Sean Baker s ovim je filmom, kao i Andrea Arnold s American Honey, upotrijebio većinom naturščike da snimi studiju koja bi mogla proći kao etnografija ekonomskog naličja američkih fantazija: u slučaju Arnold to je supkultura “Mag Crew” kao pervertirani oblik kontrakulture, a kod Bakera to je Kissimmiee kao neprepoznatljivi, žalosni prežitak Disneyjeve urbanističke vizije. Naime, nacrt Walta Disneyja uključivao je puno više od tematskog parka. Supstanca njegove vizije na koji se referira naslov Bakerova filma bio je radnički grad koji je trebao nastati u blizini onog što je danas Disneyland. On je trebao biti korektiv svih zala koje je Disney zamjetio u Los Angelesu – gradu bez jasnog centra, s premalo pješačkih zona i previše automobila. Njegova ideja bila je izgraditi grad u obliku koncentričnih krugova u čijem bi centru bio moderan hotel okružen poslovnom zonom. Taj hotel trebao je okruživati zeleni pojas sa školama i zgradama za izvannastavne aktivnosti, a njega rijetko naseljena predragađa, dok bi onkraj njih bili smješteni industrijski parkovi. Hotel u središtu urbanističke vizure završio je kao zadnje utočište proletarijata koji bi bilo kada mogao završiti bez krova nad glavom, bilo gdje. (Ante Jerić)

    Nagrade i festivali

    nominacija za najbolji strani film, British Independent Film Awards 2017.; nagrada kritičara, Hamburg Film Festival 2017., službena selekcija Directors Fortnight Cannes Film Festival 2017.; službena selekcija Toronto Film festival 2017.; službena selekcija Zurich Film Festival 2017.; službena selekcija New York Film Festival 2017.; službena selekcija London Film Festival 2017.; službena selekcija Busan Film Festival 2017.; službena selekcija Vienna Film Festival 2017; službena selekcija Human Rights Film Festival 20017.

    Oscari 2018. - Nominacija za najbolju mušku sporednu ulogu (Willem Dafoe)

    Dvorana Müller
    8.2. Četvrtak, 19:00
    9.2. Petak, 17:00
    10.2. Subota, 20:45
    11.2. Nedjelja, 19:00
    14.2. Srijeda, 21:10
    16.2. Petak, 21:10
    18.2. Nedjelja, 18:30
    22.2. Četvrtak, 17:10
    24.2. Subota, 21:05
    28.2. Srijeda, 17:00

  • Plesačica

    21:05, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Stéphanie Di Giusto
    Scenarist: Thomas Bidegain, Giovanni Lista, Stéphanie Di Giusto, Sarah Thibau
    Producent: Alain Attal
    Produkcijska kuća: Les Productions du Trésor, Wild Bunch, Orange Studio
    Direktor fotografije: Benoît Debie
    Montaža: Géraldine Mangenot
    Glazba: Max Richter
    Glumci: Soko, Gaspard Ulliel, Mélanie Thierry, Lily-Rose Depp

    Zemlja: Francuska, Belgija, Republika Češka
    Godina: 2016.
    Trajanje: 108'
    Početak prikazivanja: 1. 2. 2018.

    Sinopsis

    Premda je Loie Fuller rođena na američkom zapadu, ovu djevojku sa sela ništa neće spriječiti u njezinu naumu da postane plesačica pariških kabarea i slavne pariške opere. Rođena za balet, s dugim nogama i rastezljivim rukama, Loie dolazi pod svjetla pozornice i iz večeri u večer očarava svoje gledatelje. Čak i u trenucima izuzetnih fizičkih napora, ona ne prestaje usavršavati svoj ples. Međutim, njezin susret s Isadorom Duncan, mladim čudom željnim slave, pokrenut će konačni pad ove ikone dvadesetog stoljeća...

    Nagrade i festivali

    Nagrade César 2017.- najbolja kostimografija, nominacija za najbolju sporednu i glavnu žensku ulogu, scenografiju, filmski prvijenac i najveću glumačku nadu
    Cannes Film Festival 2016. - nominacije za nagradu Izvjestan pogled, Zlatnu kameru i Queer palmu.

    Životopis redatelja

    Stéphanie di Giusto redateljica je, fotografkinja i dizajnerica. Studirala je na ENSADU-u u Parizu. 'Plesačica' je njezin redateljski i scenaristički prvijenac.

    Dvorana Müller
    8.2. Četvrtak, 21:05
    10.2. Subota, 18:45
    11.2. Nedjelja, 21:10
    20.2. Utorak, 17:30
    21.2. Srijeda, 21:25
    22.2. Četvrtak, 21:10
    25.2. Nedjelja, 19:00

    Kupi ulaznice

  • Osmi povjerenik 15

    21:15, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Ivan Salaj
    Scenarist: prema knjizi 'Osmi povjerenik' Renata Baretića
    Producent: Jozo Patljak
    Produkcijska kuća: Alka film
    Direktor fotografije: Slobodan Trninić
    Montaža: Marin Juranić
    Glazba: Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz
    Glumci: Frano Mašković, Borko Perić, Nadia Cvitanović, Ivo Gregurević, Goran Navojec

    Zemlja: Hrvatska
    Godina: 2018.
    Trajanje: 139'
    Početak prikazivanja: 11. 1. 2018.

    Sinopsis

    Siniša Mesjak, arogantan i ambiciozan političar u usponu, nađe se u središtu skandala. Kako bi ga sklonio od javnosti, premijer ga imenuje povjerenikom vlade RH na najudaljenijem naseljenom otoku Trećiću, sa zadatkom organiziranja lokalnih izbora, što nije pošlo za rukom nijednom od prethodnih sedam povjerenika. Na Trećiću nema telefona, interneta ni signala za mobitel, a veza sa kopnom ovisi o nafti koju dostavljaju talijanski šverceri. Otočani govore nerazumljivim dijalektom i bez prevoditelja Tonina, infatilnog mladića koji boluje od čudne padavice, Mesjak ne bi razumio ni riječi. Nastojeći pronaći način da ostvari svoju misiju, Mesjak otkriva nestvaran svijet Trećića, pronalazi nevjerovatne likove, najboljeg prijatelja u životu i… samoga sebe.

    Velika dvorana
    8.2. Četvrtak, 21:15
    10.2. Subota, 16:00

    Dvorana Müller
    11.2. Nedjelja, 16:30
    14.2. Srijeda, 17:00
    19.2. Ponedjeljak, 21:00
    24.2. Subota, 16:45
    27.2. Utorak, 20:50

Sljedeći
Prethodni

Izdvojeno