EN HR
  • Koja je ovo država 12

    17:00, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Vinko Brešan
    Scenarist: Mate Matišić
    Producent: Ivan Maloča, Lazar Ristovski
    Produkcijska kuća: Interfilm
    Direktor fotografije: Branko Linta
    Glumci: Krešimir Mikić, Nikša Butijer, Lazar Ristovski, Daniel Olbrychski, Iva Mihalić, Dražen Kühn, Mate Gulin, Goran Navojec, Alma Prica, Goran Bogdan, Sebastian Cavazza, Goran Grgić, Vedran Mlikota, Zdenko Jelčić, Slobodan Milovanović, Ksenija Marinković, Luka

    Zemlja: Hrvatska
    Godina: 2018.
    Trajanje: 118'
    Početak prikazivanja: 3. 1. 2019.

    Sinopsis

    Film koji najbolje opisuje stanje u državi može biti samo jednog žanra – uz novu komediju Vinka Brešana zaboravit ćete sve što znate o Hrvatskoj jer stvarnost je puno gora i smješnija. Nemojte ni sanjati što će se dogoditi kad se u filmu pojave ministar, predsjednik, upravitelj zatvora, državni odvjetnik, general i mnogi drugi. Komedija apsurda u kojoj možete vidjeti sve ono što ne želite vidjeti o Hrvatskoj.

    Životopis redatelja

    Vinko Brešan je poznati kazališni i jedan od najpopularnijih hrvatskih filmskih redatelja. Njegove filmske uspješnice 'Kako je počeo rat na mom otoku', 'Maršal' i 'Svećenikova djeca' su najgledaniji hrvatski filmovi od 90-ih godina.

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    7.1. Ponedjeljak, 17:00
    8.1. Utorak, 20:45
    9.1. Srijeda, 19:15
    11.1. Petak, 21:00
    12.1. Subota, 17:00
    13.1. Nedjelja, 18:45
    14.1. Ponedjeljak, 21:00
    15.1. Utorak, 17:00
    16.1. Srijeda, 19:00
    18.1. Petak, 21:00
    19.1. Subota, 18:45
    20.1. Nedjelja, 16:30
    24.1. Četvrtak, 18:35

    Kupi ulaznice

  • Grace Jones: Bloodlight and Bami 15

    18:15, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Sophie Fiennes
    Produkcijska kuća: Blinder Films, Sligoville, Amoeba Film

    Zemlja: UK, Irska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 115'

    Sinopsis

    Veća od života, divlja, strašna, androgina – Grace Jones igra sve ove uloge. No ovdje je upoznajemo i u ulozi ljubavnice, kćeri, majke, sestre, pa čak i bake, a ona se razotkriva pred našim očima i pomaže nam da upoznamo što se nalazi iza maske.

    Film prati Grace na putovanju automobilom duž njezine rodne Jamajke sa sinom Paulom i nećakinjom Chantal, gdje otkrivamo njezine obiteljske korijene i priču o traumatičnom djetinjstvu. Grace i njezina braća Chris i Noel, koje je nekoliko godina odgajao nasilan i autoritativan polu-djed Mas P, pokušavaju shvatiti i riješiti se ovog formativnog iskustva. Za to vrijeme senzualnost otoka i njegov tropski sjaj odzvanjaju užicima koji su podjednako utjecali na Grace i njezin apetit za životom.

    Na jamajčanskom dijalektu bloodlight označava crveno svjetlo koje signalizira snimanje u studiju, a bami vrstu kruha koju je Grace posebno voljela kao mala. U filmu se izmjenjuju prizori Jamajke s javnim i privatnim životom Grace Jones. Vidimo je kao ciganku između Tokija, Pariza, Moskve, Londona i New Yorka, umjetnicu u jamajčanskom studiju s glazbenim dvojcem Slyjem i Robbiejem (koji je prate tijekom cijele karijere), ili kako prepričava obožavateljicama iza scene o svojem slavnom TV pojavljivanju kod Russella Hartyja iz vlastite perspektive. Topla i duhovita, ona je podjednako i Bako – divlji hedonist i ljubitelj zabava – i snažna i ustrajna poslovna žena.

    Njezina pozornica je stalna točka na koju se film vraća, s pjesmom Love Is the Drug izvedenom poput arije, koja film vodi do finala, te najdirljivijim scenama, među kojima je susret s francuskim fotografom Jean Paulom Goudeom, ocem njezina sina Paula i tvorcem njezinih legendarnih omota albuma. Ovo je Grace kakvu još nismo vidjeli, koja nas podsjeća što to znači usuditi se stvarno živjeti. U svim svojim vidljivim kontradikcijama, Grace Jones doima se kao iznimka, no i kao identifikacijska točka: ona je iznimka koja potvrđuje pravilo.

    Nagrade i festivali

    Washington DC Filmfest 2018 - nagrada publike za najbolji dokumentarac

    Životopis redatelja

    Sophie Fiennes rođena je 1967. u Ipswichu. Surađivala je s Peterom Greenawayem. U svojim se dokumentarcima voli baviti odnosom performansa i identiteta. Voli snimati portrete slavnih umjetnika, od Michaela Clarka (The Late Michael Clark) do Anselma Kiefera (Over Your Cities Grass Will Grow) i Grace Jones. Snimila je dva dokumentarna filma o slovenskom filozofu Slavoju Žižeku, Pervertitov vodič kroz film i Pervertitov vodič kroz idelogiju. Uz portret genijalnog Alaina Platela (Because I Sing) snimila je i kratki film o njegovu sudjelovanju u projektu Ramallah! Ramallah! Ramallah! u kojem je angažirao jednu palestinsku plesnu trupu. U desetminutnome Lars From 1-10 Lars von Trier pričao joj je o sad već gotovo zaboravljenom manifestu Dogme '95. U dokumentarcu Hoover Street Revival pozabavila se Noelom Jamesom, biskupom karizmatikom iz losanđeleske četvrti South Central.

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    7.1. Ponedjeljak, 18:15
    10.1. Četvrtak, 18:00
    13.1. Nedjelja, 16:45
    18.1. Petak, 17:15

    Kupi ulaznice

  • Obiteljske veze 12

    19:10, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Hirokazu Kore-eda
    Scenarist: Hirokazu Kore-eda
    Produkcijska kuća: AOI Promotion, Fuji Television Network, GAGA
    Direktor fotografije: Ryûto Kondô
    Montaža: Hirokazu Kore-eda
    Glazba: Haruomi Hosono
    Glumci: Kirin Kiki, Lily Franky, Sôsuke Ikematsu

    Zemlja: Japan
    Godina: 2018.
    Trajanje: 121'
    Početak prikazivanja: 3. 1. 2019.

    Sinopsis

    Radnja filma 'Obiteljske veze', dobitnika Zlatne palme na ovogodišnjem festivalu u Cannesu, odvija se u Tokiju gdje Osamu Shibata i njegova supruga Nobuyo žive u siromaštvu. Premda Osamu tu i tamo pronađe neki posao, a Nobuyo radi za ekstremno malu plaću, obitelj uglavnom preživljava od bakine mirovine. Zbog toga se Osamu i njegov sin povremeno upućuju u krađe, a tijekom jedne od njih naiđu na malu djevojku koja se smrzava na hladnoći. Iako se u početku protivi ideji zbrinjavanja djevojčice, Osamina supruga uskoro se smekša prema novopridošlici. Premda je obitelj siromašna zarađujući jedva za preživljavanje kroz bavljenje sitnim kriminalom, čini se da žive sretni sve dok neočekivani incident ne otkrije skrivene tajne i stavi na kušnju veze koje ih ujedinjuju…

    Nagrade i festivali

    Cannes Film Festival 2018. - dobitnik Zlatne palme, Velika nagrada žirija
    Munich Film Festival 2018. - nagrada ARRI/OSRAM
    Toronto International Film Festival 2018.

    Životopis redatelja

    Hirokazu Kore-eda rođen je 1962. godine u Tokiju. Godine 1995. ostvaruje redateljski debi filmom 'Maborosi' s kojim osvaja nagradu Osella na festivalu u Veneciji. Međunarodni uspjeh postiže 1998. godine s filmom 'After Life', a njegov naredni uradak 'Like Father, Like Son' iz 2013. godine osvaja nagradu žirija na festivalu u Cannesu te nagrade publike na festivalima u San Sebastijánu, Vancouveru i São Paulou. S filmom 'Our Little Sister' 2015. godine nalazi se u službenoj kompeticiji Cannesa, a 2017. godine s filmom 'The Third Murder' ulazi u službenu kompeticiju festivala u Veneciji. Najnovijim filmom 'Obiteljske veze' osvaja Zlatnu palmu u Cannesu.

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    7.1. Ponedjeljak, 19:10
    9.1. Srijeda, 17:00
    11.1. Petak, 17:00
    13.1. Nedjelja, 21:00
    14.1. Ponedjeljak, 17:00
    17.1. Četvrtak, 21:15
    18.1. Petak, 17:00

    Dvorana Müller
    8.1. Utorak, 19:00
    12.1. Subota, 16:30, 21:00
    15.1. Utorak, 19:00
    16.1. Srijeda, 20:45
    19.1. Subota, 21:15
    21.1. Ponedjeljak, 20:45
    22.1. Utorak, 17:00

    Kupi ulaznice

  • Ukazanje 12

    20:30, Dvorana Müller

    Info

    Redatelj: Xavier Giannoli
    Scenarist: Jacques Fieschi, Xavier Giannoli, Marcia Romano
    Producent: Olivier Delbosc
    Produkcijska kuća: Curiosa Films, Gabriel, Proximus
    Direktor fotografije: Eric Gautier
    Montaža: Cyril Nakache
    Glumci: Vincent Lindon, Galatéa Bellugi, Patrick d'Assumçao

    Zemlja: Francuska, Belgija, Jordan
    Godina: 2018.
    Trajanje: 144'
    Početak prikazivanja: 3. 1. 2019.

    Sinopsis

    Jacques je novinar čiji ugled nepristranog istraživača privuče pažnju Vatikana koji ga regrutiraju da predvodi odbor sastavljen da istraži navodno svetačko ukazanje u malenom francuskom selu. Tamo upoznaje mladu Annu koja tvrdi da joj se ukazala Djevica Marija. Anna je prikupila impresivno sljedbeništvo, no rastrgana je između svoje vjere i svakodnevnih salijetanja. Suočen sa sukobljenim stajalištima skeptika i pripadnika klera, Jacquesov sustav vjerovanja biva poljuljan dok nastoji razotkriti skrivene motive i pritiske na djelu.

    Nagrade i festivali

    Nagrade Lumiere 2019. - nominacija za najveću glumačku nadu (Galatéa Bellugi)

    Raspored projekcija

    Dvorana Müller
    7.1. Ponedjeljak, 20:30
    9.1. Srijeda, 18:00
    13.1. Nedjelja, 20:45
    16.1. Srijeda, 18:00

    Kupi ulaznice

  • Južni vjetar 18

    21:25, Velika dvorana

    Info

    Redatelj: Miloš Avramović
    Scenarist: Miloš Avramović, Petar Mihajlović
    Producent: Miloš Avramović
    Produkcijska kuća: Archangel Studios, Archangel Studios, Art Vista
    Direktor fotografije: Ivan Kostić
    Montaža: Milena Predić, Lazar Predojev
    Glazba: Aleksandar Ranđelović
    Glumci: Miloš Biković, Miodrag Radonjić, Dragan Bjelogrlić, Nebojša Glogovac

    Zemlja: Srbija
    Godina: 2018.
    Trajanje: 130'
    Početak prikazivanja: 27. 12. 2018.

    Sinopsis

    U životu Petra Maraša, pripadnika beogradske automobilske mafije, stvari počinju dobivati smisao. Napušta roditeljski dom i s dugogodišnjom djevojkom Sofijom useljava se u svoj novi stan. Klan čiji je pripadnik, a kojim upravlja iskusni „Car“, dobro „radi“. Posao je uigran, novca ima dovoljno za sve, a policija im ne pravi probleme. Sve će se to promijeniti kada se Maraš slučajno zamjeri opasnom narko klanu.

    Nagrade i festivali

    Filmski susreti 2018. - četiri nagrade
    Tuzla Film Festival 2018. - najbolja produkcija

    Životopis redatelja

    Miloš Avramović rođen je 1978. u Beogradu gde je završio Prvu beogradsku gimnaziju. Diplomirao je na katedri za filmsku režiju Akademije umetnosti 2006. godine s dugometražnim igranim filmom 'Krojačeva tajna'. Sticao je znanje i iskustvo radeći kao prvi pomoćnik reditelja na dugometražnim igranim filmovima, igranim TV serijama, brojnim reklamama i namjenskim filmovima za klijente iz Srbije i inozemstva. Autor je nekoliko kratkih igranih filmova koji su prikazani na domaćim i stranim festivalima. 'Južni vjetar' (2018) njegov je drugi dugometražni film.

    Raspored projekcija

    Velika dvorana
    7.1. Ponedjeljak, 21:25
    10.1. Četvrtak, 17:10

    Dvorana Müller
    9.1. Srijeda, 20:45
    12.1. Subota, 18:45
    15.1. Utorak, 21:15
    17.1. Četvrtak, 21:15
    19.1. Subota, 16:30
    24.1. Četvrtak, 21:15

    Kupi ulaznice

Sljedeći
Prethodni

Izdvojeno