Glumci: Phoenix, Levi Miller, Bryan Brown, Jason Isaacs, Hanna Mangan Lawrence

Zemlja: Australija
    Godina: 2016.
    Trajanje: 88 minuta
    Početak prikazivanja: 20.10.2017.

Sinopsis

Dječak Mick odlazi živjeti na farmu svog djeda u australskoj Pilbari, rijetko naseljenom kraju daleko od gradskog života, Mick je jedino dijete i osjeća se izgubljeno i napušteno. Taj zabačeni kraj privlači ljude koji vole tišinu, ali Mick nije takav. Nakon oluje i poplave, pronalazi štene potpuno prekriveno plavim blatom. Spašava ga i daje mu ime – Plavi, a pas i dječak postaju nerazdvojni.

Kad shvati da će morati napustiti voljenog psa zbog odlaska u internat, Mick bježi s Plavim. No, nakon nekoliko kilometara, ugledavši požar koji nadire prema farmi, mora donijeti odluku - vratiti se i suočiti s odgovornošću i izazovima odrastanja ili pobjeći.

Dvorana Müller
    20.10. Petak, 17:15
    22.10. Nedjelja, 17:15
    25.10. Srijeda, 17:00
    28.10. Subota, 17:00
    1.11. Srijeda, 17:00

Kupi ulaznice

• Glasnije od oružja

Glasnije od oružja, dokumentarni

Info

Redatelj: Miroslav Sikavica
    Scenarist: Miroslav Sikavica
    Producent: Nenad Puhovski
    Produkcijska kuća: Factum
    Direktor fotografije: Hrvoje Franjić
    Montaža: Miran Miošić

Zemlja: Hrvatska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 86'

Sinopsis

Avioni, tenkovi, bombe, automatske puške, mediji i propaganda bili su oružja u Domovinskom ratu. Ipak, najglasnije bile su pjesme. Jedni su u njima opisivali košmar u kojem su se našli, a drugi su potvrđivali svoju političku lojalnost. Nacionalna radiotelevizija pjesmu je smatrala važnim oblikom političke "borbe" pa ih je naručivala, financirala, snimala i intenzivno emitirala. I dvadeset godina nakon završetka Domovinskog rata njegov soundtrack još uvijek izaziva pozornost i budi emocije.

Krajem 1980-ih i početkom 1990-ih domoljubna glazba igra vrlo važnu ulogu u političkim promjenama u svim zemljama bivše Jugoslavije, a posebice u Hrvatskoj. Na prvim višestranačkim izborima poslije Drugog svjetskog rata Hrvatska demokratska zajednica (HDZ) pobjeđuje reformirane komuniste uz nemalu pomoć pjesme, koja te 1990. godine već aktivno sudjeluje u buđenju nacionalnog duha. Mijenja se sustav – iz unitarne, socijalističke Jugoslavije u nezavisnu i demokratsku Hrvatsku – ali ne i struktura glazbe u službi politike. Otvorena agresija na Hrvatsku u jesen 1991. godine potiče, kao nikad prije ni poslije, impulzivnu reakciju glazbenika.Od guslara i tamburaša preko pjevača zabavne glazbe i dancea do rockera i pankera. Nacionalna radiotelevizija (HRT) postaje njihov najmoćniji pokrovitelj. Naručuje nove domoljubne pjesme, emitira postojeće, organizira i financira brojne festivale domoljubne glazbe i dobrotvorne koncerte te omogućava snimanje mnogih domoljubnih spotova. Samo u prvih par najžešćih mjeseci rata nastaje nekoliko stotina novih pjesama. Njihov konačan broj nitko ne zna. No mnoge pjesme taj rat nisu "preživjele", a do dan-danas priča o njima nije ni zaključena ni ispričana.

U filmu sudjeluju: Zrinko Tutić, Josipa Lisac, Vera Svoboda, Josip Ivanković, Mladen Kvesić, Davor Gobac, Boytronic, Sandra Kulier, Mario Pešo, Borut Šeparović, Miroslav Lilić, Ante Perković i brojni drugi.

Nagrade i festivali

Motovun Film Festival 2017.

Životopis redatelja

Miroslav Sikavica redatelj je zapaženih dokumentaraca iz Fade In-ova TV-serijala ''Direkt'' posvećenog problemima mladih i njihovim pravima. Režirao je tridesetak dokumentaraca, a jedan od njih je i 'Oblak'', film o Luki Ritzu. Njegov kratkometražni film 'Zvir' je imao premijeru na Filmskom festivalu u Cannesu 2016. godine, gdje je u programu Quinzaine des Réalisaterus osvojio posebno priznanje ocjenjivačkog žirija.

Velika dvorana
    20.10. Petak, 19:15
    21.10. Subota, 21:30
    22.10. Nedjelja, 19:10
    23.10. Ponedjeljak, 21:15
    24.10. Utorak, 17:00
    25.10. Srijeda, 19:30
    26.10. Četvrtak, 19:15
    29.10. Nedjelja, 21:00
    30.10. Ponedjeljak, 17:00
    1.11. Srijeda, 16:00

Kupi ulaznice

• Sirovo 15

Grave, drama/horor

Info

Redatelj: Julia Ducournau
    Scenarist: Julia Ducournau
    Producent: Jean des Forêts
    Produkcijska kuća: Petit Film, Rouge International, Frakas Productions
    Direktor fotografije: Ruben Impens
    Montaža: Jean-Christophe Bouzy
    Glazba: Jim Williams
    Glumci: Garance Marillier, Ella Rumpf, Rabah Nait Oufella

Zemlja: Francuska, Belgija
    Godina: 2016.
    Trajanje: 99'
    Početak prikazivanja: 26. 10. 2017.

Sinopsis

Justine (Garance Marillier) je cijeli život vegetarijanka koja postaje studentica veterinarstva. Na prvom inicijacijskom ritualu na fakultetu njezina kolegica Alexia (Ella Rumpf) nagovara je da konzumira zečji bubreg, što u njoj nenadano budi dosad nepoznatu želju za sirovim mesom. Najprije se opire, no kanibalistička žudnja raste. Kada Alexia slučajno poreže prst, Justine preplavi neobuzdana želja za sirovim, i počne gristi krvavi prst... Alexia otkriva Justine da je kanibalizam naslijedila od obitelji i da druge tjera u automobilske nesreće i smrt da dođe do svježeg ljudskog mesa za hranu. No, kada Justine pronađe cimera Adriena, prema kojem gaji romantične osjećaje, mrtvog s pojedenom nogom, zna tko stoji iza toga...

Nagrade i festivali

Cannes Film Festival 2016. – nagrada FIPRESCI
    Međunarodni filmski festival u Gentu 2016. - nagrada Explore
    London Film Festival 2016. - nagrada Sutherland za dugometražni prvijenac
    CPH PIX 2016.
    Međunarodni filmski festival u Torontu 2016.

Životopis redatelja

Julia Ducournau rođena je 18. studenog 1983. u Parizu u Francuskoj. Radi profesionalno kao scenaristica i redateljica. Studirala je na La Femisu i završila scenarij. Njezin kratkometražni film 'Junior' iz 2011. osvojio je nagradu Petit Rail d'Or na Cannes Film Festivalu, a dugometražni prvijenac, horor 'Sirovo', koji je i napisala i režirala, na Cannesu 2016. dočekan je s oduševljenjem te nagrađen uglednim priznanjem međunarodnih filmskih kritičara - FIPRESCI.

Velika dvorana
    26.10. Četvrtak, 21:00
    27.10. Petak, 21:00
    29.10. Nedjelja, 16:45
    31.10. Utorak, 18:50
    1.11. Srijeda, 21:15

Dvorana Müller
    28.10. Subota, 21:15
    30.10. Ponedjeljak, 21:00

Kupi ulaznice

• Tijelo i duša 15

Testről és lélekről, drama

Info

Redatelj: Ildikó Enyedi
    Scenarist: Ildikó Enyedi
    Producent: Ernö Mesterházy, András Muhi, Mónika Mécs
    Produkcijska kuća: Inforg-M&M Film Kft.
    Direktor fotografije: Máté Herbai
    Montaža: Károly Szalai
    Glazba: Adam Balazs
    Glumci: Alexandra Borbély, Géza Morcsányi, Réka Tenki

Zemlja: Mađarska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 116'

Sinopsis

Klaonica u Budimpešti mjesto je neobične i prekrasne ljubavne priče. Maria počinje raditi kao novi kontrolor kvalitete mesa u klaonici. Svoj posao shvaća ozbiljno i striktno se drži pravila, a njezin nešto stariji šef Endre također je tiha osoba. Polako se upoznavaju i prepoznavajući duhovnu sličnost, sami ostaju začuđeni kada shvate da noću čak sanjaju iste snove. Oprezno pokušavaju jedan san i ostvariti. Priču o dvije osobe koji otkrivaju carstvo emocija i tjelesne požude, isprva individualno, a zatim i zajedno, nježno je ispričala redateljica Ildikó Enyedi, i to suptilnim humorom. Film o strahu koji nas spriječava da se otvorimo jedni drugima otkriva koliko je stimulirajuće kada se to konačno učini.

Nagrade i festivali

Mađarski kandidat za nagradu Oscar 2018.
    Berlin film festival 2017. - Zlatni medvjed za najbolji film, nagrada FIPRESCI žirija za najbolji film, nagrada Ekumenskog žirija za najbolji film
    Sydney film festival 2017. - Nagrada za najbolji dugometražni film

Životopis redatelja

Ildikó Enyedi rođena je u Budimpešti 1955. godine. Karijeru je započela kao konceptualna i medijska umjetnica, a zatim se posvetila snimanju kratkometražnih i dugometražnih filmova, i to kao scenaristica i redateljica. Za svoj rad osvojila je više od 40 međunarodnih nagrada. Njezin film 'My 20th Century' izabran je za jednog od 12 najboljih mađarskih filmova svih vremena. Godine 1992. bila je članica žirija filmskog festivala u Berlinu. Predaje na Akademiji za kazališnu i filmsku umjetnost u Budimpešti.

Iz kritika

„Nježna, fina, prekrasno režijski 'skladana' priča o ljudskoj povezanosti, ili još prezicnije, o poteškoćama u njenom pronalaženju...“ Time Out

„Morcsányi svoj lik bogati tužnim, proživljenim izrazom lica koji rezignira svoju jednoličnu rutinu, no talent Borbély zasjao je punim sjajem, i ona je istinska zvijezda ovog filma“ IndieWire

„Ekscentrična, isprekidana i neprilagođena ljubavna romansa koja nakon 18-godišnjeg jaza, redateljicu i scenaristicu Ildikó Enyedi vraća mađarskom igranom filmu na osebujan, izvanredan način“ Variety

Dvorana Müller
    26.10. Četvrtak, 19:00
    27.10. Petak, 21:30
    28.10. Subota, 19:00
    29.10. Nedjelja, 21:20
    30.10. Ponedjeljak, 18:45
    31.10. Utorak, 16:50

Kupi ulaznice

• Egzorcizam

Egzorcizam, psihološki horor

Info

Redatelj: Dalibor Matanić
    Glumci: Nika Ivančić, Helena Minić Matanić, Senka Bulić, Lana Gojak, Janko Popović Volarić i Marko Braić

Zemlja: Hrvatska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 40'
    Početak prikazivanja: studeni 2017.

Sinopsis

Podrum sestara Artuković postaje zona obračuna u kojoj se isprepliću međusobni stavovi i uvjerenja, no na površinu izlaze mračne tajne te postupci iz njihove prošlosti s kojima se likovi moraju suočiti. Kako se sotona osnažuje nahranjen njihovom nesrećom i posrnućima, tako će i likovi morati posegnuti duboko u sebe ne bi li se pročišćeni uspjeli uhvatiti u koštac s njim.

Nagrade i festivali

Pula Film Festival 2017. - posebna projekcija

Životopis redatelja

Dalibor Matanić diplomirao je filmsku i TV režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Član je Europske filmske akademije. Režirao je devet dugometražnih i nekoliko kratkih igranih filmova koji su dobili niz međunarodnih i domaćih priznanja. Njegov posljednji film 'Zvizdan' (2015.) osvojio je nagradu žirija programa 'Izvjestan pogled' na Cannes Film Festivalu.

• Napokon spas! (Fil(m)harmonija)

Safety Last!

Info

Redatelj: Fred C. Newmeyer, Sam Taylor
    Scenarist: Hal Roach, Sam Taylor, Tim Whelan
    Producent: Hal Roach, Kevin Brownlow, David Gill
    Produkcijska kuća: Hal Roach Studios
    Direktor fotografije: Walter Lundin
    Montaža: Thomas J. Crizer
    Glazba: Carl Davis
    Glumci: Harold Lloyd, Mildred Davis, Bill Strother

Zemlja: SAD
    Godina: 1923.
    Trajanje: 70'

Sinopsis

Novi naslov koji će biti izveden u sklopu Fil(m)harmonije vrtoglava je slapstick komedija 'Napokon spas!' ('Safety Last', 1923.) kultnog i najameričkijeg komičara nijemog filma Harolda Lloyda. Lloydov nezaboravni komični lik „optimistična mladića u konfekcijskom odijelu“ predstavlja jedan od vrhunaca zlatnog doba američke nijeme komedije, a nadolazećim projekcijama njegove najpoznatije komedije 'Napokon spas!' ('Safety Last!') obilježavamo 100. obljetnicu otkako je ovaj legendarni lik prvi put ugledao veliko platno.

'Napokon spas!' ('Safety Last!') obiluje nizom urnebesnih i uzbudljivih scena koje ni danas nisu izgubile svoju napetost, a kamoli šarm. Prostodušni mladić (Harold Lloyd) seli iz provincije u veliki grad u nadi da će postati uspješan poslovni čovjek kako bi se mogao oženiti za svoju zaručnicu. Zaposli se kao prodavač u velikoj robnoj kući i počne joj slati skupe poklone kako bi je uvjerio da je uspio. Međutim kada ga ona nenadano posjeti, morat će se pretvarati da je upravitelj robne kuće i izvesti opasnu i senzacionalnu javnu točku (popeti se na 12-katnicu) kako bi spriječio da ga razotkriju. Film sadrži jednu od najpoznatijih filmskih scena iz ere nijemog filma –  u kojoj se Lloyd očajnički drži rukama za veliki sat dok visi s nebodera iznad znatiželjne gomile i gustog prometa. Scena je još impresivnija ako znamo kako ju je Lloyd izveo bez pomoći kaskadera, iako je nekoliko godina ranije ostao bez prsta u nesreći na filmskom setu.

Glazbu iz filma koju je skladao veliki Carl Davis izvodi orkestar Zagrebačke filharmonije, uz ravnanje maestra Krešimira Batinića.

Velika dvorana
    8.11. Srijeda, 18:30, 20:30
    9.11. Četvrtak, 18:30, 20:30
    10.11. Petak, 18:30, 20:30

Kupi ulaznice

• Bez ljubavi

Nelyubov, drama

Info

Redatelj: Andrej Zvajgincev
    Scenarist: Oleg Negin, Andrej Zvajgincev
    Producent: Gleb Fetisov, Sergej Melkumov, Aleksander Rodnyansky
    Produkcijska kuća: Arte France Cinéma, Fetisoff Illusion, Les Films du Fleuve
    Direktor fotografije: Evgueni Galperine, Sacha Galperine
    Montaža: Mikhail Krichman
    Glazba: Evgueni Galperine, Sacha Galperine
    Glumci: Maryana Spivak, Alexey Rozin, Matvey Novikov

Zemlja: Rusija, Francuska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 127'
    Početak prikazivanja: 11. 12. 2017.

Sinopsis

Boris i Ženja prolaze kroz razvod. Neprestano se svađaju, pokušavaju prodati stan u kojem žive, te se već pripremaju za svoje nove živote. Boris je u vezi s mlađom djevojkom koja je trudna dok je Ženja u vezi s bogatim ljubavnikom koji se želi oženiti. Čini se da nitko od njih nije zainteresiran za 12-godišnjeg sina Aljošu. Sve dok on ne nestane.

Nagrade i festivali

Cannes Film Festival 2017. - nagrada žirija i nominacija za Zlatnu palmu
    London Film Festival 2017. - nominacija za najbolji film
    Filmfest München 2017. - nagrada za najbolji film
    Vukovar Film Festival 2017.

Životopis redatelja

Andrey Zvajgincev rođen je 1964. godine u Novosibirsku, Sibir. Nakon što je 1990. diplomirao na odjelu glume ruske Akademije za kazališnu umjetnost, Zvajgincev je počeo glumiti u kazalištu, na televiziji i u filmovima. Godine 2000. debitirao je kao redatelj s s tri epizode tv- serije 'The Black Room'. Njegov prvi dugometražni film, 'Povratak', bio je nominiran za Zlatni globus nakon što je osvojio Zlatnog lava i nagradu za najboljeg debitanta na filmskom festivalu u Veneciji 2003. godine. Njegov drugi film, 'Izgnanstvo', premijerno je prikazan na festivalu u Cannesu 2007. godine gdje je Konstantin Lavronenko postao prvi ruski glumac koji je osvojio nagradu za najboljeg glumca. Za svoj treći film Elena Zvajgincev je osvojio za najbolji scenarij na festivalu u Sundanceu. Njegov film iz 2014. godine 'Levijatan' prikazan je u službenoj konkurenciji festivala u Cannesu gdje su Zvajgincev i Oleg Negin osvojili nagradu za najbolji scenarij. 'Levijatan' je nakon toga osvojio Zlatni globus za najbolji strani film te je bio nominiran za Oscara u istoj kategoriji.

• Ubojstvo svetog jelena

The Killing of a Sacred Deer, drama/horor/misterija

Info

Redatelj: Yorgos Lanthimos
    Scenarist: Yorgos Lanthimos, Efthymis Filippou
    Producent: Ed Guiney, Yorgos Lanthimos
    Produkcijska kuća: Element Pictures, A24, Film4
    Direktor fotografije: Thimios Bakatakis
    Montaža: Yorgos Mavropsaridis
    Glumci: Colin Farrell, Nicole Kidman, Barry Keoghan, Alicia Silverstone

Zemlja: Velika Britanija, SAD
    Godina: 2017.
    Trajanje: 119'
    Početak prikazivanja: 20. 11. 2017.

Sinopsis

Steven (Colin Farrell), je eminentni kardiolog, u braku s Annom (Nicole Kidman),  cijenjenom oftamologinjom.  Bogati su, sretni i zadovoljni svojim obiteljskim životom koji čini njihovo dvoje djece, 14-godišnja Kim (Raffey Cassidy) i 12-godišnji Bob (Sunny Suljic). Steven održava prijateljstvo s Martinom (Barry Keoghan), 16-godišnjakom koji živi bez oca, te brine o njemu. No kada Steven upoznaje Martina sa svojom obitelji, njihov odnos doživljava mračan preokret. Njihov život postupno postaje metež u kojem je Steven prisiljen na šokantno žrtvovanje ili će, u suprotnom, sve izgubiti...

Nagrade i festivali

Cannes Film Festival 2017. - nagrada za najbolji scenarij i nominacija za Zlatnu palmu

Životopis redatelja

Yorgos Lanthimos rođen je u Ateni u Grčkoj. Režirao je brojne TV-reklame, glazbene spotove, kratke filmove i kazališne predstave. Njegov prvi film 'Kinetta' prikazan je na festivalima u Torontu i Berlinu uz hvalospjeve kritike. Njegov drugi film 'Očnjak' bio je 2009. pobjednik na festivalu u Cannesu u programu Izvjestan pogled, nakon čega su slijedile brojne nagrade na festivalima. Bio je nominiran za Oscara u kategoriji najboljeg stranog filma. Slijedio je film 'Alps' koji je osvojio nagradu za najbolji scenarij na festivalu u Veneciji 2011. te je pobijedio na festivalu u Sydneyju 2012. Njegov prvi film na engleskom jeziku bio je 'Jastog' koji je na 68. festivalu u Cannesu osvojio nagradu žirija. Ujedno, 2017. bio je nominiran za Oscara u kategoriji najboljeg scenarija. 'Ubojstvo svetog jelena', njegov peti film, premijerno je prikazan ove godine u Cannesu gdje je osvojio nagradu za najbolji scenarij.

• Sretan kraj

Happy End

Info

Redatelj: Michael Haneke
    Scenarist: Michael Haneke
    Producent: Margaret Ménégoz
    Produkcijska kuća: Les Films du Losange, X-Filme Creative Pool, Wega Film
    Direktor fotografije: Christian Berger
    Montaža: Monika Willi
    Glumci: Isabelle Huppert, Jean-Louis Trintignant, Mathieu Kassovitz

Zemlja: Francuska, Austrija, Njemačka
    Godina: 2017.
    Trajanje: 107'
    Početak prikazivanja: 11. 12. 2017.

Sinopsis

Drama čija se priča vrti oko imućne obitelji Laurent koja vodi uspješnu građevinsku kompaniju koju je osnovao sada senilna glava obitelji George (Jean-Louis Trintignant). Posao sada vodi njegova hladna kćerka Anne (Isabelle Huppert ), koja gubi strpljenje sa svojim odraslim ali nemarnim sinom Pierreom (Franz Rogowski). Annin brat Thomas (Mathieu Kassovitz) provodi većinu svog vremena brinući se za svoje poslove i žonglirajući s ljubavnim aferama, dok njegova otuđena 13-godišnja kćerka Eve (Fantine Harduin) gleda s gađenjem na te nezadovoljne ljude oko sebe.

Nagrade i festivali

Filmski festival u Cannesu 2017. - nominacija za Zlatnu palmu
    Münich Film Festival 2017. - nominacija za najbolji film
    Sydney Film Festival 2017. - nominacija za najbolji film

Životopis redatelja

Michael Haneke (rođen 23. ožujka 1942. u Münchenu, Njemačka) austrijski je redatelj i scenarist koga su snažni i provokativni filmovi prometnuli u vodeću figuru europske kinematografije krajem 20. i početkom 21. stoljeća. Hanekeova karijera počela je filmom' Sedmi kontinent' (1989.). Francuska zvijezda Juliette Binoche glumila mu je u filmu 'Šifra nepoznato' (2000.). Nakon toga, Isabelle Huppert glumila je psihoseksualno frustriranu sredovječnu ženu u filmu 'Pijanistica' (2001.) nastalom prema knjizi austrijske spisateljice Elfriede Jelinek. Velik uspjeh doživio je s filmom 'Skriveno' (2005.). Haneke je korijene fašizma istraživao u filmu 'Bijela vrpca' (2009.). Film je osvojio Zlatnu palmu u Cannesu. Drugu Zlatnu palmu osvojio je s filmom 'Ljubav' (2012.), nekarakteristično nježan opis starijeg para koji se suočava sa smrtnošću. Film je imao pet nominacija za Oscara.

• Kvadrat

The Square

Info

Redatelj: Ruben Östlund
    Scenarist: Ruben Östlund
    Producent: Erik Hemmendorff, Philippe Bober
    Produkcijska kuća: Plattform Produktion, Essential Films, Parisienne, Coproduction Office
    Direktor fotografije: Fredrik Wenzel
    Montaža: Ruben Östlund, Jacob Secher Schulsinger
    Glumci: Claes Bang, Elisabeth Moss, Dominic West, Terry Notary, Christopher Læssø

Zemlja: Švedska, Njemačka, Francuska, Danska
    Godina: 2017.
    Trajanje: 142'
    Početak prikazivanja: prosinac 2017.

Sinopsis

Christian je ugledni kustos u muzeju suvremene umjetnosti. Ima dvoje djece, a iako je razveden, dobar je otac. Vozi električni automobil i podržava plemenite ciljeve. Njegova sljedeća velika izložba je The Square, instalacija koja poziva prolaznike na altruizam. No nije uvijek lako živjeti prema vlastitim idealima. U međuvremenu, PR agencija koja radi za muzej pokrenula je neočekivanu kampanju za instalaciju. Reakcija javnosti dovest će sve u egzistencijalnu krizu. Satira Rubena Östlunda uveličava najgore tendencije našeg vremena, poput odgovornosti medija, i bavi se rastućim trendom individualnosti u odnosu na zajedništvo. "The Square je hram povjerenja i suosjećanja. U njemu svi imamo jednaka prava i obaveze."

Nagrade i festivali

Cannes Film Festival 2017. - Zlatna palma, Nagrada Vulcain

Životopis redatelja

Ruben Östlund (Styrsö, Švedska, 1974.) studirao je na Sveučilištu u Göteborgu. Ondje je upoznao Erika Hemmendorffa, s kojim je osnovao Platform Produktion. Nakon prvijenca 'The Guitar Mongoloid' (2005.) snimio je 'Protiv svoje volje' (2008.), koji je prikazan u kanskom programu Un certain regard, a kasnije i u Motovunu. Njegov treći film, 'Igra' (2011.), imao je sličan festivalski put: Quinzaine des Réalisateurs u Cannesu pa, između ostalog, natjecateljski program u Motovunu. Četvrti igrani film, proslavljeni 'Turist', osvojio je nagradu u programu Un certain regard i nominiran je za Oscara. Za kratkometražni film 'Incident by a Bank' Östlund je dobio 2010. godine Zlatnog medvjeda na Berlinaleu.

Izdvojeno