Montaža: Tomislav Stojanović

Zemlja: Hrvatska
    Godina: 2018.
    Trajanje: 72'
    Početak prikazivanja: 20. 9. 2018.

Sinopsis

Dvanaestogodišnja djevojčica Aleksandra Zec ubijena je 1991. godine u Zagrebu zbog srpske nacionalnosti. Za taj zločin nitko nikada nije osuđen. Prije četiri godine kontroverzni redatelj Oliver Frljić počinje pripremati kazališnu predstavu temeljenu na stvarnom ubojstvu Aleksandre Zec. Sukobi i dileme koji nastaju tijekom nastanka predstave zrcale situaciju u hrvatskom društvu, i uzroke koji dovode do nasilja među djecom. Glumci angažirani na predstavi nose dijametralno suprotna životna iskustva, sjajno reprezentirajući različita gledišta koja postoje u Hrvatskoj. Ivan Kovač prognanik je iz Vukovara, Jelena Lopatić i Ivana Roščić kćeri su hrvatskih branitelja, a Nikola Nedić – Srbin iz Zagreba.

Nagrade i festivali

Filmski festival u Cannesu 2018. - DocAlliance nagrada
    Visions du Reel 2018. - nagrada Buyens-Chagoll
    Docu Rough Cut Boutique 2017. - nagrade CAT&Docs, Digital Cube i HBO Adria
    Sarajevo Film Festival 2018. - Srce Sarajeva za najbolji dokumentarni film
    Europske filmske nagrade 2018. - 15 predselektiranih naslova za najbolji dokumentarni film

Životopis redatelja

Nebojša Slijepčević redatelj je i scenarist rođen 1973. u Zagrebu. Diplomirao je režiju na Akademiji dramske umjetnosti, a do sada je režirao nekoliko autorskih kratkih ('O kravama i ljudima', 'Za 4 godine', 'Muški film', 'Nešto o životu', 'Pravda') i jedan dugometražni dokumentarni film ('Gangster te voli'), dva kratka igrana filma ('Šamar – dio omnibusa Zagrebačke priče 1' i 'Kutija'), jedan kratki animirani film ('Pas / Zec') te mnoštvo televizijskih dokumentaraca i serijala. Jedan je od autora hvaljenog dokumentarnog serijala Direkt. Godine 2013. dovršio je svoj prvi dugometražni dokumentarni film 'Gangster te voli', koji je višestruko nagrađivan na međunarodnim festivalima. Radi kao predavač i mentor u Restartovoj Školi dokumentarnog filma i na ostalim edukacijskim programima.

Web stranice

Filmski kritičari 54+ / Filmske kritike

Srbenka_Dubravka Barišić