Redatelj: Joachim Trier
Scenarist: Eskil Vogt, Joachim Trier
Producent: Yngve Sæther, Sigve Endresen, Hans-Jørgen Osnes
Produkcijska kuća: Motlys AS, Don’t Look Now AS
Direktor fotografije: Jakob Ihre
Montaža: Olivier Bugge Coutté
Glazba: Torgny Amdam, Ola Fløttum
Glumci: Anders Danielsen Lie, Malin Crépin, Aksel M. Thanke, Hans Olav Brenner, Ingrid Olava
Zemlja: Norveška
Godina: 2011.
Trajanje: 96 minuta
Anders će uskoro završiti s tretmanom odvikavanja od droge u rehabilitacijskom centru na selu. U sklopu programa, omogućeno mu je da ode u grad radi razgovora za posao. No, on iskorištava priliku i ostaje u gradu, luta uokolo i susreće ljude koje već dugo nije vidio. 34-godišnji Anders je pametan, zgodan i iz dobre obitelji, ali ga jako muči to što je propustio brojne životne prilike i što je iznevjerio mnoge ljude. Još uvijek je relativno mlad, ali osjeća da mu je život već završio. Tijekom ostatka dana i do duboko u noć, duhovi pogrešaka iz prošlosti sukobit će se s mogućnošću ljubavi i novog života i nadom da će mu se ujutro rasvijetliti slika budućnosti.
Stockholm Film Festival 2011 - Brončani konj, najbolji direktor fotografije
Amanda Awards 2012 - najbolji redatelj, najbolja montaža
River Run International Film Festival 2012 - najbolji glumac
Joachim Trier rođen je u Kopenhagenu, a diplomirao je na nacionalnoj školi za film i televiziju u Engleskoj. Snimio je nekoliko cijenjenih kratkih filmova, uključujući 'Pietà' (1999.), 'Still' (2001.) i 'Procter' (2002). Njegov cjelovečernji redateljski prvijenac, 'Reprise' (2006.), osvojio je brojne nagrade. 'Oslo, 31. kolovoza' (2011.) njegov je drugi cjelovečernji igrani film.
‘Oslo, 31. kolovoza je maleno, tiho i vrlo osobno djelo koje u 90 minuta donosi duboku, slojevitu I odlično odglumljenu priču…’ Eye for Film
‘Odlična glumačka izvedba Danielsena Liea, može se usporediti s onom Mauricea Roneta iz Le Feu Follet. … Na kraju filma zapitat ćete se je li vam draži Pariz ili Oslo.’ Sound on Sight
‘Film koji efektno potvrđuje Triera kao jednog od obećavajućih novih redatelja na svjetskoj sceni.’ Reel Film Reviews