Redatelj: Matteo Garrone
Scenarist: Maurizio Braucci, Ugo Chiti, Matteo Garrone, Massimo Gaudioso
Producent: Matteo Garrone, Jean Labadie, Domenico Procacci
Produkcijska kuća: Fandango Portobello
Direktor fotografije: Marco Onorato
Montaža: Marco Spoletini
Glazba: Alexandre Desplat
Glumci: Aniello Arena , Loredana Simioli
Zemlja: Italija, Francuska
Godina: 2012.
Trajanje: 115 minuta
Junak Realitya običan je čovjek, da običniji ne može biti. Popularan je, glava obitelji i vodi svoju malu ribarnicu sa svom svojom napolitanskom energijom i veselošću. Luciano balansira između posla i obiteljskog života spretnošću rođenog izvođača. A upravo je to ono što bi želio postati. Zavidan onima malobrojnima koji su „uspjeli“ i postali slavni, Luciano dopušta obitelji da ga nagovori da se javi na audiciju za televizijski reality show Big Brother, koji anonimcima osigurava petnaest minuta slave. Luciano uspijeva nažicati da ga prime na audiciju i odlazi u filmski grad Cinecittà. Ondje pokaže što zna i zatim nestrpljivo čeka poziv. On, njegova obitelj i njegovi prijatelji uvjereni su da će taj poziv stići i lansirati ga u slavu i bogatstvo. Uvjeravajući sebe da će već za koji dan doći u središte pozornosti, Luciano cijeli svoj život počinje prilagođavati slavi koja ga očekuje. Zavarava li se? Ili bi se njegovi snovi doista mogli ostvariti?
Kanski filmski festival 2012. - Grand Prix
Međunarodni filmski festival u Torontu 2012.
Italian National Syndicate of Film Journalists – najbolji glumac, najbolji originalni scenarij
Matteo Garrone rođen je u Rimu. Ondje je pohađao umjetničku školu, radio kao pomoćni snimatelj i nekoliko godina života posvetio slikarstvu. Njegov prvi igrani film, Zemlja u sredini (1997.), osvojio je posebnu nagradu žirija i nagradu Cipputi na Torinskom filmskom festivalu. Ostali filmovi: Gosti (1998.), Rimsko ljeto (2000.), Balzamer (2002.) i Prva ljubav (2004.). Njegovi filmovi Gomorra (2008.) i Reality (2012.) osvojili su Grand Prix na Kanskom festivalu.
Garrone se još jednom potvrđuje kao snažan vizualni stilist…
Manohla Dargis, NY Times
Kao i druge brojne članove žirija, i mene je osvojila mješavina humora i drame te velika naklonjenost režisera prema glumcima i njegova sposobnost da oživi tradiciju commedie all’italiana (…). Prvenstveno ga odlikuje velika ljudskost u pričanju priče.
Nanni Moretti, predsjednik žirija festivala u Cannesu