Redatelj: Lars von Trier
Scenarist: Lars von Trier
Producent: Marie Cecilie Gade, Bettina Brokemper, Bert Hamelinck, Marianne Slot
Produkcijska kuća: Zentropa
Direktor fotografije: Manuel Alberto Claro
Montaža: Molly Marlene Stensgaard
Glumci: Charlotte Gainsbourg, Stellan Skarsgård, Stacy Martin, Shia LaBeouf
Zemlja: Danska, Njemačka, Francuska, Belgija
Godina: 2013.
Trajanje: 120 minuta
Divlja i poetična priča o erotskom putovanju glavne junakinje nimfomanke Joe, od njezina rođenja do 50. godine, ispričana u prvom licu. Jedne zimske večeri šarmantni neženja Seligman pronalazi pretučenu Joe i odnosi ju u svoj dom, gdje ju prilikom liječenja rana ispituje o njezinoj prošlosti. Pažljivo sluša dok mu Joe u sljedećih 8 poglavlja pripovijeda razgranatu i raznoliku priču svog života, uz mnogo asocijacija i usputnih događaja.
Novi film genijalnog i kontroverznog danskog autora, podijeljen u dva dijela, propituje teme 'ekscesnog' seksualnog ponašanja. Glavnu ulogu i ovaj put glumi Charlotte Gainsbourg.
Lars von Trier danski je filmski redatelj i scenarist, rođen 1956. godine. Pravi proboj u profesionalnom smislu ostvario je filmom 'Forbrydalsens element' (1984), ekspresionističkim postmodernim djelom za koje je osvojio Technical Grand Prize na festivalu u Cannesu. Bio je predvodnik avangardnog filmskog pokreta Dogma 95, kojemu je cilj bio vratiti fokus na naraciju, glumu i tematiku te izbjeći upotrebu tehnologije i specijalnih efekata. Film 'Lomeći valove' ('Breaking the Waves', 1996), za koji je osvojio nagradu žirija na kanskom festivalu, prvi je redateljev film fokusiran na ženski rod. Poznat je i po filmovima 'Ples u tami' ('Dancer in the Dark', 2000), 'Dogville' (2003), 'Antikrist' ('Antichrist', 2009), 'Melankolija' (Melancholy, 2011).
'Nimfomanka' me iritira, odbija, i mislim da mi se sviđa. To je odnos pun zlostavljanja; moram ju odgledati ponovno.
Xan Brooks, Guardian
'Nimfomanka' je zaista veliko djelo koje pokušava i u velikoj mjeri uspijeva organski sintetizirati svijet, ideje i filmski um von Triera u jednu nekontroliranu i ambicioznu filmsku priču. Pomalo neočekivano s obzirom na temu, ono što je najzanimljivije u filmu nisu eksplicitne scene seksa, nego način na koji je seksualnost prikazana i shvaćena.
Boyd van Hoeij, IndieWire