EN HR
  • Nimfomanka: 2. dio

    The Nymphomaniac: vol. 2

    Info

    Redatelj: Lars von Trier
    Scenarist: Lars von Trier
    Producent: Marie Cecilie Gade, Bettina Brokemper, Bert Hamelinck, Marianne Slot
    Produkcijska kuća: Zentropa
    Direktor fotografije: Manuel Alberto Claro
    Montaža: Molly Marlene Stensgaard
    Glumci: Charlotte Gainsbourg, Stellan Skarsgård, Willem Dafoe, Jamie Bell

    Zemlja: Danska, Njemačka, Francuska, Belgija
    Godina: 2013.
    Trajanje: 123 minute
    Početak prikazivanja: 20. veljače 2014.

    Sinopsis

    U drugom dijelu filma o nimfomanki Joe, ona nastavlja pripovijedati o vlastitom životu ostarjelom Seligmanu, koji je pretučenu Joe pronašao nadomak svog doma, kamo ju je potom i odveo na oporavak. Drugi dio filma prilično je ozbiljniji i oskurniji, usmjeravajući se na Joine kronološki kasnije događaje iz njezina ulgavnom seksom diktiranog života koji su ju, naposljetku, i doveli do Seligmana.

    Kontroverzni danski redatelj Lars von Trier novim filmom, kroz priču o nimfomanki Joe, propituje teme 'ekscesnog' seksualnog ponašanja.

    Životopis redatelja

    Lars von Trier danski je filmski redatelj i scenarist, rođen 1956. godine. Pravi proboj u profesionalnom smislu ostvario je filmom 'Forbrydalsens element' (1984), ekspresionističkim postmodernim djelom za koje je osvojio Technical Grand Prize na festivalu u Cannesu. Bio je predvodnik avangardnog filmskog pokreta Dogma 95, kojemu je cilj bio vratiti fokus na naraciju, glumu i tematiku te izbjeći upotrebu tehnologije i specijalnih efekata. Film 'Lomeći valove' ('Breaking the Waves', 1996), za koji je osvojio nagradu žirija na kanskom festivalu, prvi je redateljev film fokusiran na ženski rod. Poznat je i po filmovima 'Ples u tami' ('Dancer in the Dark', 2000), 'Dogville' (2003), 'Antikrist' ('Antichrist', 2009), 'Melankolija' (Melancholy, 2011).

    Iz kritika

    Provokativan, duhovit, pametan, uvrnut i izazovan (premda nikad seksi), ali istovremeno je to i izniman projekt prepun odvažnih i promišljenih izvedbi.
    Mark Adams, Screen Daily

    Ozbiljno ostvarenje koje pršti idejama.
    Geoffrey Macnab, The Independent