Redatelj: Karl Markovics

Zemlja: Austrija
    Godina: 2015.
    Trajanje: 120'
    Početak prikazivanja: 9. 4. 2017.

Sinopsis

Gabi Kovanda udana je žena, radnica u supermarketu. Njen život, tipičan za pripadnicu niže građanske klase, vrti se oko obitelji i posla. Sve dok se jednog dana, nakon radnog vremena, sve ne promijeni. Netko nov odjednom je ušao u njezin život, netko koga je prije tek usput poznavala: Bog! Supersvijet je priča o Bogu i svijetu: svijetu čija junakinja radi za blagajnom i Bogu kojeg nikad ne vidimo i ne čujemo, ali čiju prisutnost osjećamo tijekom cijeloga filma. Glavna glumica Ulrike Beimpold daje nam ovdje izuzetnu, dirljivu izvedbu žene pod utjecajem božanskog, žene koja će šokirati čitavu svoju obitelj.

Gostovanje uz projekciju: Karl Markovics

Nagrade i festivali

Sarajevo Film Festival 2015 • nagrađen, Cineuropa Award/ Karl Markovics • Nominiran, Srce Sarajeva za najbolji film / Karl Markovics Jameson CineFest - Miskolc International Film Festival 2015.• nagrađen, International Ecumenical Award/Karl Markovics Austrijska filmska nagrada, AT 2016 • Nagrada za najbolju glumicu Ulrike Beimpold• Nominiran, najbolji glumac Rainer Wöss• Nominacija za najbolju glazbu / Herbert Tucmandl• Nominiran, najbolja montaža zvuka /William Edouard Franck, Reinhard Schweiger, Philipp Mosser, Bernhard Maisch

Festival tolerancije - Festival židovskog filma Zagreb jedinstveni je filmski festival koji, kroz bogati program koji uključuje filmske projekcije, tematske izložbe, edukacije, diskusije i glazbena događanja ima zadatak širiti istinu i sjećanje na Holokaustu te osvještavanje i usvajanje tolerancije u svakodnevnom životu i vremenu u kojem živimo.